dit is mijn paardje Flippo, hij had mooie lange manen maar daar is deze zomer een eind aangekomen. Op de wei naast hem kwam een nieuw paard en die heeft er een stuk afgebeten, het hele stuk dat onder het regendeken zit en ook iets voor het deken, waar zen haar zo punk staat (is al een eind gegroeid en gaat bijna vallen). ook heeft hij zoals elk jaar een klein beetje geschuurt maar dat valt mee en is weer inorde over een een maand ofzo. De zon heeft in juli zen best gdn en maakte zen manen erg droog en ze breken heel snel af nu (nu al gebeterd maar was een tijd dat ik elke dag losse haren zag hangen die er uit deed en een uur later weer hetzelfde) heb er verzorgende shampoo in gedaan en wat olie en voor de rest wat ik altijd al deed (niet te veel) maar onderaan is alles slierterig en door dat er zoveel haren afgebroken zijn, zijn ze alleen bovenaan nog dik. ik vond hem altijd mooi met hengstenvlecht maar nu springen langs alle kanten haren uit de vlecht en kan ik een heel deel dus niet meer meevlechten. Wat moet ik doen een sportcoupe, ze iets korter snijden (tot ze terug wat dikker worden) en dan laten groeien of er gwn afblijven
grts
Dan kan je het altijd nog laten groeien als je dat toch mooier vond. Dan heb groeit alles mooi op dezelfde lengte aan zonder happen erin.