-mijn eerste vraag is weten julie hoeveel dat een trimmesje voor de manen van je paard/pony gemiddeld kosten?
-mijn tweede vraag is hoe dat je het best manen kunt snijden en hoe dun je ze dan uit, trekken doe ik niet want mijn pony vind dat niet zo fijn denk ik en ik kan het niet dus? dit zou ik dan doen met zon mesje maar ik zal mischien wel een trimmesje kopen maar nu dus de vraag hoe snij je het best de manen?
-en mijn derde vraag is of ik wel een deken nodig heb zoja welke dan=
nu rij ik tijdelijk niet meer omdat we geen piste terbeschikking hebben en anders moet ik in de weide rijden maar het is rap donker en met mijn school.
maar we gaan binnenkort rond kerstmis verhuizen en dan kunnen de paarden weer thuis staan.
daar is er een padockje waar je kunt in rijden en we zullen kijken voor mischien een grootte piste aan te leggen.
dan zal ik weer beginnen rijden en dat bijna elke dag dan.
als hij dan weer op conditie is en het beter gaat met rijden gaan we veel trainen. want ik wil graag met wedstrijden beginnen. en dan mischien mijn eerste wedstrijd maar vanaf rond kerstmis als we verhuist zijn ga ik bijna elke dag rijden.
maar mijn pony heeft nu wel elke winter een dikke vacht. tis net een knuffel.
en het duurd wel lang voor dat ie droog is na het rijden.
en ik wil graag dat ie een deken opheeft maar mga niet van mijn moeder.
hebben jullie voordelen en nadelen zodat mijn moeder inziet dat ik het wel kan gebruiken een deken?
en welk soort deken moet ik dan hebben ik had gedacht aan een 100-200 gram
en moet ik dan 2 dekens hebben 1 voor stal en 1 voor in de weide en moet ik dan nog een 3den kopen voor als het echt echt koud is of is 1 waterdicht en windicht deken goed.
en waar vind ik een deken van rond de 40 euro die aan deze eisen voldoen.
alvast bedankt
Gr emma