Weidemaatjes accepteren en kunnen missen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
DreamAngel

Berichten: 185
Geregistreerd: 26-04-10

Weidemaatjes accepteren en kunnen missen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-10 15:14

Ik vroeg me af of je kunt proberen wat paarden samen in een weiland met paddock en schuilstallen te kunnen houden, zodat ze toch wel lekker buiten zijn, maar hoe moet je de paarden indelen, en met hoeveel? En dan ten tweede: Als je met 1 ervan wilt gaan rijden, missen ze elkaar dan niet ontzettend?


friesiszwart

Berichten: 10172
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: pendelend tussen GLD, Overijssel en ZH

Re: Weidemaatjes accepteren en kunnen missen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 15:26

Ja natuurlijk je kun paarden gezamelijk in paddock en schuilstal(len) houden. De grote van de groep is niet van belang minimaal 2. Daarbij went een paard en best aan om even uit de groep te zijn. Zelfs met mijn merrie kan ik gaan rijden terwijl haar veulen in de groep achterblijft.

je kunt de richting van de wind niet veranderen, wel de stand van je zeilen. Te huur 6 persoons vakantiehuisje aan visvijver en leuke omgeving zie: www.fanerberveld.webnode.nl

eef_paardjes

Berichten: 216
Geregistreerd: 18-02-09
Woonplaats: Naast de buren

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-10 15:45

Ik denk dat dat heel erg verschilt per paard. De een vind het prima maar andere (die van mij) kunnen het verschikkelijk vinden. Vandaag wilde ik een stukje wandelen en was het erf nog niet af of mevrouw stond rechtovereind tegenover me en weidemaatje naast me. }>

"Als je een paard wilt stoppen met een bit, moet je het om zijn benen binden". (Eddy Modde)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: JJ4 en 89 bezoekers