Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
i_love_tp_x schreef:Euh, hoe kom je daar in godsnaam bij?ik denk dat het er ook van af hangt wat voor een paard je hebt
als je een ijslader hebt denk dat het zeker geen probleem is
chantkyra schreef:Okee, bedankt want ik heb mn paard in de zomer al paar weken op het land gezet maar wil der weer op het land dat is lekker dichtbij me huis.
Ze heeft bij een paar eigenaren terug wel altijd buiten gestaan zonder dekens. En bij de vorige eigenaar heeft ze op stal ook nooit deken op gehad, en bij mij heeft ze in de winter wel deken op. Maar al doe ik nu geen deken op dan kan der wintervacht gewoon door komen, dan heb ik toch geen deken nodig voor op het land?
chantkyra schreef:is het erg als je je paard op het land heb, en dat ze er ook in de winter staat?
want wil me paard misschien weer op land en bij dat land zit wel een stalletje waar ze in kan als ze dat wil.
suus_ schreef:i_love_tp_x schreef:Euh, hoe kom je daar in godsnaam bij?ik denk dat het er ook van af hangt wat voor een paard je hebt
als je een ijslader hebt denk dat het zeker geen probleem is
Kan met elk paard hoor.
Als je paard in de zomer ook op het land heeft gestaan en het dus al gewent is zou ik hem nu zsm weer op het land zetten. Zodat zijn vacht sowieso meegroeit en je geen 1000 dekens nodig heeft.
Als hij een stal heeft is dat sowieso niet nodig (als hij niet oud of ziek is). Daar is het droog en wind vrij, als het goed is ook met ruwvoer dus kan hij zich lekker warm eten!