even kort, ik wil graag weer terug naar m`n oude stal waar ik vroeger stond. het is een simpel boerderijtje. ze voeren wel en zetten buiten maar het moet wel klaargezet worden en zelf uitmesten. dat is ook niet het probleem.
ik vraag me af of jullie ook te maken hebben met een stal die weinig tot geen licht hebben. met name in de winter hoe doen jullie dat qua beweging geven en uitmesten in het donker. rijden jullie wel eens in het donker? en hoe is die ervaring? of staat jullie paard meerdere dagen in de week gewoon in de wei en krijgt het z`n dagelijkse verzorging en staat het rijden in de donkere maanden op een laag pitje en pik je dit als de dagen langer worden weer op?
toen ik vroeger op deze stal stond, zat ik nog op school en zorgde ik ervoor dat ik direct uit school naar m`n paard ging. had weinig tot geen last van de donkere korte dagen!
p.s het gaat om een fjord!
Edit;nog iets, het paard staat wel de hele dag in de weide, alleen s`nachts op stal zomer en winter
Laatst bijgewerkt door Revanches op 08-09-10 21:16, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: 2 berichten samengevoegd tot 1.