Winter stal

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Irmy

Winter stal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-10 18:30

Hallo,
Mijn vz-pony heeft een bungalow als stal, een beetje zo'n soort idee, maar dan zonder trapje & met een staldeur (& 2 raampjes)
Afbeelding
Maar wat zou ik doen, in de winter de stal open laten zodat hij in de weides kan lopen, of afsluiten dat hij nog gewoon in het voorstukje onder het afdakje kan staan en in de stal, maar niet in de weides?

Ik weet niet hoe hij sneeuw vindt..

LisaLucky

Re: Winter stal

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 18:36

ik zou 'm open laten. Dan heeft hij toch nog wat beweging maar hij kan toch beschut staan... als je er achter komt dat hij nou een hekel aan de sneeuw heeft kan je m toch dicht laten.

zodiacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 19:22

als ie echt in de wei staat zou ik wel een stukje ervoor betegelen, dat trapt ie anders echt tot blubber in de winter.
Dan kan je daarna idd heerlijk de deur open laten, heb je een pracht van een schuilstal :D

trustHim

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 19:23

persoonlijk ben ik voor openlaten ,maar wat vind de eigenaar dan? aangezien je het over je vzpony hebt

as90

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 20:28

Lekker buiten laten lopen! Als hij de sneeuw niet leuk vind blijft ie zelf wel binnen, maar ligt idd aan de wensen van de eigenaar.

Kimberly_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 21:41

JA gewoon mooi die stal open laten zodat hij binnen en buiten kan lopen.
Een paard kan goed tegen de koud, en zeker als hij het gewoon is.
Onze fokmerrie's staan ook altijd buiten en kunnen als ze dit willen mooi in de stal staan.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 22:42

Idd wat zegt de eigenaar ervan? Ik zou zelf voor open staan kiezen, dan kunnen ze naar eigen behoeften in de stal of naar buiten.

Irmy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-10 07:57

De eigenaren vinden alles goed. Ze willen juist dat ik wat meer vrij word daar en het als mijn 2e huis beschouw.
Ik mag dus ook alles met de pony doen.

Maar bedankt, ik laat hem open!