hallo ik heb een 2 jarige fjord die ik nu een maandje in bezit heb, wast mij opvalt is dat mijn paard de gehele dag winden laat, iemand ervaringen mee? is dr wat aan te doen? dit heeft hij al vanaf dat ik hem heb.
Staat hij lekker op de wei te grazen de hele dag ?
Dan is het heel normaal hoor , is gewoon gras-gas van het verteren , dat eruit moet
Tomorrow
Geplaatst: 28-08-10 08:48
Mijn pony heeft soms met rijden, bij ieder pas die ze zet hoor je zn geluid waar je niet met je neus in wilt staan. haha, ik heb me er nooit zorgen over gemaakt, het moet eruit.
miss_nadine
Geplaatst: 28-08-10 08:49
Mijn paard heeft ook, met elke stap vliegt er wat uit
joyce_eddy
Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-10 15:10
miss_nadine schreef:
Mijn paard heeft ook, met elke stap vliegt er wat uit
dat heeft de mijne ook. ookal staat hij stil of wat, zelfs in stal doet hij het
ellepel
Geplaatst: 28-08-10 19:37
heel veel paarden gaan lekker staan waaien als je de staart aan het uitpluizen of borstelen bent. vinden ze volgens mij wel lekker dan
veel winden komt vaak door wat vet gras of zoals nu dat het flink nat is. beter dat al dat gas er uit komt,als het blijft zitten kunnen ze buikpijn krijgen
Hahaha, mijn appie is de scheten koning op stal.... Echt een onbeschoft heerschap, boeren en scheten en een keer of 5 mesten tijdens het rijden...maar ach, het moet eruit za'k maar zeggen. Maar zonder gekheid, ik let wel goed op hoe hij van de wei komt, soms heeft hij er echt last van, ziet er opgeblazen en helemaal strak uit en dan is bewegen de enige optie om alle lucht eruit te laten. Na een half uurtje is het weer helemaal normaal, en kan de singel met gemal 3 gaatjes strakker. Mijn paard is wel een enorme schrokker, en als de wei lekker vers is, dan laat ie er wat meer vliegen.... Niet teveel zorgen om hebben.