Ben ik op zoek naar iets waar ze zich lang mee kunnen vermaken,
helaas zijn er geen winkels meer open,dus vooral snelle zelfmaakdingen zijn heel welkom!
(het is voor 2 shetlandpony's,ze staan allebei in een stal van ruim 3,5x3,5 of groter
) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
)
Pelryo schreef:een bal, pion handdoek doet het bij de mijne goed, voor de rest gewoon eten en aandacht. Waarom kunnen ze niet naar buiten dan?
Spetterrr schreef:fjordnina schreef:Oude colafles, gaatjes in boren en vullen met biks.
Heb ik ook wel gedaan indd![]()
Alleen die buffel van mij had door dat ze oko gewoon de fles stuk kon maken en de brokjes zo makkelijker op kon eten.
Kunnen ze niet met zen 2e in 1 zo grote boks ?
een bal . en gewoon lekker wat eten.
) en liksteen bijvoorbeel?
Borstelen ect.
maar voetje geven enzo?khalid schreef:hun voer verdelen in kleine porties verdeeld over de dag. Dus niet meer gaan geven, maar dezelfde hoeveelheid behouden en kleinde hoeveelheden verspreid over de dag. En hooi mogen veel natuurlijk.
Misschien leuk idee; skippy bal. ( mijn pony's zouden er bang van zijn, maar je heb er van die gekken tussen) en liksteen bijvoorbeel?
halster om en wandelenBorstelen ect.
(pony is een vandaal als het haar niet aanstaat)
Pelryo schreef:Idd zorg ervoor dat je je pony's niet frustreerd met het speeltje![]()
Bij ons is er gelukkig nauwelijks regen gevallen![]()
Is het geen optie om een beetje vd te doen? Niet gelijk stijgerenmaar voetje geven enzo?
Of gewoon lekker schoonmaken en rond de stallen lopen zodat er leven in de brouwerij is. Heb je een radio?
nouja het zou fijn zijn als je ze moe zou kunnen maken, dan is op stal staan niet erg natuurlijk
Jitskeangela schreef:khalid schreef:hun voer verdelen in kleine porties verdeeld over de dag. Dus niet meer gaan geven, maar dezelfde hoeveelheid behouden en kleinde hoeveelheden verspreid over de dag. En hooi mogen veel natuurlijk.
Misschien leuk idee; skippy bal. ( mijn pony's zouden er bang van zijn, maar je heb er van die gekken tussen) en liksteen bijvoorbeel?
halster om en wandelenBorstelen ect.
liksteen is gisteren gesloopt(pony is een vandaal als het haar niet aanstaat)
skippybal is ze bang voor en heb ik nu niet,
hooinet vind ze leuker,kan ze mee slingeren
ilovetessa schreef:het hooinet goed volproppen met hooi (dat ie echt helemaal vol zit) en dan lekkers erin, zoals een paar wortels en appels etc(net wat je hebt)en dan helemaal in het midden de colafles met gaatjes met bix.
pluisje88 schreef:zo erg is dat toch niet?
gewoon een bult hooi en ze hebben ruimte zat