hoi bokkers ik heb 2 vragen,
Vraag *1*:
mijn pony heeft een dikke wintervacht in de winter
en ik rij met hem maar dan zweet ie zo en dat vidn ik niet zo leuk hij blijft dan ook lang nat.
dus ik zou als het mag van mijn moeder een winterdeken kopen
hij word wel elke week bereden als ik kan (komt door het school)
dus hij word anders als het mooi weer is woensdag bereden en ook op de 2 weken in het weekend want moet om de 2 weken naar men vader voor een weekend
maar welk soort deken moet ik gebruiken het is eigelijk alleen maar voor een wat mindere winetvacht te krijgen dus dat ie nog maar e heel klein beetj wintervacht heeft
ik zou ook graag maar bij 1 deken blijven voor heel de winter
dus hoeveel gram zou ik pakken?
hebben julie nog tips voor dekens dan mag je het ook zeggen = welk deken ik zou kunnen pakken
en kan je als hij 1 deken heeft voor heel de winter kan dat wel? en kan je anders een fleece deken onderleggen als het kouder is?? (mss met stro onder het deken)
Vraag *2*
de 2de vraag is mijn pony heeft echt super lange manen ik heb een tijdje vlechten in gedaan en toen zijn ze nog langer gekomen eerst kwamen ze boven de schouder en nu onder de schouder
hij heeft ook dikke manen
en ik mag eindelijk van mijn mama zijn manen kort doen
maar trekken doet pijn en knippen is niet mooi vind ik dus ik wil het snijden dat heeft het zelfde effect toch als trekken alleen doet het geen pijn
mijn mama zou dat dan doen maar ik wil graag wat tips voor de manen snijden van mijn pony.
alvast bedankt
Gr emma & Winnetou (_)(_)