Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Koortje schreef:Mag je in Nederland niet met een hengst starten???? Wat is dat voor iets raars!! Hoe starten al die andere hengsten dan!? Of is het puur voor jezelf, dat jij niet wil starten omdat ie dan vervelend is??

)

Franca schreef:Inderdaad, daar dacht ik ook al aan. Als je hem gaat castreren, vries dan wat sperma van hem in...kun je toch nog wat dekkingen laten plaatsvinden later, want wat is er nou leuker als nakomelingen van je eigen vertrouwde Suevie.

Lisette schreef:Tja en zoals ik al in een ander topic vermelde mag KI nog steeds niet bij het PRE stamboek. Uitzonderingen daargelaten zoals de hengst van Rafael Soto etc.
maar kijk dat vind ik dan wel weer leuk aan hem.
en die brulde fijn terug naar Suev, dus echt rustig stond hij er niet bij, ook was hij weer helemaal ingevallen omdat hij zoveel energie verbrandt op zo'n moment.
Buiten is hij goed te rijden maar dan wel zolang hij voorop loopt. Op zich bestonden al deze problemen die ik nu op noem in Spanje ook al, behalve dat pakken na het losgooien. In Spanje kon hij alleen in de bak los (zand) en als je hem riep, dan kwam hij uit zichzelf naar je toe en liet zich kalm pakken.
Ik kom er dus nog steeds niet uit. Wel ben ik door het ongeluk een beetje na gaan denken over de risico's die je loopt, en de risico's die ik de afgelopen jaren wel vrijwillig gelopen heb maar waar ik eigenlijk nooit bij heb stilgestaan (niet perse met Suev maar met alle jonge hengsten die ik daar reed) en dat ik eigenlijk gewoon af en toe een RUSTIG paard zou willen. Ik had ook gezworen nooit meer aan een hengst te beginnen maar toch werd ik verliefd op Mistral
Achteraf gezien is het maar goed dat dat niet door is gegaan anders had ik nu drie van die drukteschoppers gehad
Loolapelooza schreef:Suevvie is mss gewoon een heel gevoelig paardje dat nog steeds Spanje mist