Wie van jullie voltigeert veel en kan mij vele verschilende oefeningen vertellen???? deze oefeningen ken ik al: -vrije zit -vleermuis -kaars -vlag -molen oke alvast bendankt!!!
Survivorgirl
Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-01 21:28
Weet echt niemand nog iets
Spirit
Geplaatst: 31-07-01 22:12
Ik voltigeer niet maar ik heb met ponykamp ook t volgende geleerd:
- Schaar - Afflanken - Schouderstand (deden we niet, hebben we wel gezien) - Staan - Opspringen in galop
Enne, we hadden ook een oefening met zijn tweeën gedaan, dat was dat de ene voor de voltigesingel gaat zitten en de andere erachter zitten en dan gaat staan zeg maar. Ik weet niet hoe die heet. _________________ <font color="deeppink"> I Love Rosco <font size="1">(en Master & Kimball & Reykja) </font> <font color="white">Zie profiel voor info! Met foto's!
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: *-Spirit-* op 2001-07-31 22:14 ]</font>
LadyMadonna
Geplaatst: 01-08-01 12:59
Scharen, gooi je benen eerst met een zwaai naar voren, dan met een grote zwaai naar achter, kruis ze boven de kont. Nu zit je dus achterstevoren. Terug scharen zelfde, maar dan andersom Standvlag: Been in riempje van de singel, rechterbeen naar achterstrekken, linkerhand naar voren. (af) flanken: Met een zwaai je beide benen naar links gooien (over de kont) en dan met een zwaai beide benen weer naar rechts. als je nu los laat is het af flanken
Kijk anders even op http://www.equus.nl en zoek voltige op. Als het nog het zelfde stuk is, heb ik dat geschreven