HOMAC

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

HOMAC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-03 13:59

Ik vroeg me af of er mensen van Bokt zijn die via HOMAC aan een paardenbaan zijn gekomen? Ik heb er een poosje ingeschreven gestaan, en wat dingen aangeboden gekregen, maar omdat ik al "normaal" werk had, heb ik dat allemaal afgewezen. Denk ook niet dat ik me weer in ga schrijven, ook al zoek ik nu weer werk, maar ik vroeg me gewoon af of er mensen met ervaring met Homac hier zijn?

Voor de geinteresseerden, het is op de site van www.homac.nl

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 16:15

Ja heb er ooit ingeschreven gestaan maar nooit iets aangeboden gekregen (was afgestueerd paardenhouderij en had genoeg ervaring), heb al mn banen zelf geregeld en dat beviel prima.
Ik weet dat Tyrza iemand zoekt, misschien is dat wat voor je? Ff via zoekfunctie zoeken.
Viv

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-03 16:23

Nee ik ga niet weer terug de paarden in. Heb er twee niet al te beste ervaringen mee, maar dat kan ook aan mezelf liggen (te hoge verwachtingen, te zwaar werk...)

ilona22

Berichten: 168
Geregistreerd: 14-02-03
Woonplaats: hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 17:22

ik heb via de homac een baan gevonden medio 1999 maar was er niet over te spreken werd vrij erg het diepe ingegooid en toen op de stal waar ik werkte het een en ander gebeurde waar ik het niet mee eens was en waar over ik contact met ze op nam werd ik met kluitje bos ingestuurd. oftewel met andere woorden niet zeuren. dus ik vind ze niet echt tof... Boos!

pmarena

Berichten: 48128
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 21:30

Ik heb ook een tijdje bij Homac ingeschreven gestaan een jaar of 6 geleden Lachen

Hoorde helemaal niks van ze totdat ze ineens contact opnamen , dat ze iemand zochten voor een soortemet manege in Dorst.

Ben wezen kijken , en was op zich wel leuk

Ik zou daar dan les hebben moeten gaan geven , en een beetje de algehele verzorging van het geheel enzo.
Dan ook inwonen , en 1 dag in de week naar huis dacht ik (tijdje geleden Haha! ) . Mager loontje uiteraard , en eigenlijk bijna altijd bezig zijn.

Op zich leek het me wel wat , en de mensen en lessers waren erg prettig en aardig moet ik zeggen Lachen .

Ik heb het toch niet gedaan , had eigenlijk al besloten vantevoren maar ben er nog even naartoe gegaan om het netjes persoonlijk te zeggen.

Verder wederom nooit wat van de Homac gehoord , beetje vaag gebeuren allemaal , ik kan dan ook heel goed het zinnetje hierboven begrijpen : ''in het diepe gegooid" .

Soris

Berichten: 583
Geregistreerd: 20-05-03
Woonplaats: OM

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-03 22:05

Ik heb in 1999 via HOMAC binnen 2 dagen ofzo een baan gevonden. Was maar voor tijdelijk, maar het was me toen wel goed bevallen. Succes