Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Zamora schreef:Een eigen plek is mij wel veel waard. Zou mijn huidige plek echt niet snel opgeven.
Als je ergens anders in de bak kan rijden en verder genoeg voorzieningen hebt zou ik het doen. Je kan idd een pension klant erbij nemen om de kosten te drukken en ook het werk te verdelen.
upperlady schreef:Je moet er wel goed rekening mee houden dat het wel heel leuk klinkt, zo'n eigen stekkie maar dat het ook super veel werk mee brengt. minimaal 3, liever 5 x per dag voeren, mest uit de wei halen ivm wormbesmetting, uitmesten, noem maar op. En waar ik heel veel waarde aan hecht is dat ik het erg pretig vind als er constante controle is. Mocht er iets gebeuren.,.. Houd er ook rekening mee dat het in de winter laat licht wordt en weer vroeg donker. Vaak heb sta je dus echt in het pikdonker als er geen lichtvoorziening is. En hoe is het met de watervoorziening? Is er daar stromend water? Zo niet dan mag je als ze op stal staan met emmers sjouwen.

Jespri schreef:Dat waarschijnlijk wel het is een doodlopende straat en als je de straat in rijd kom je eerst wat boederijtjes en sta caravans tegen
Lynn_Nikita schreef:afgelegen liggen zou ik niet als een probleem zien
wel dat je geen licht hebt, geen voorzieningen
ik heb ook een eigen weiland, maar het is veel, heel veel werk
je bent vaker meer met onderhoud/voer halen/voeren. wei schoonhouden/ mest wegbrengen bezig dan met de paarden zelf
als je het geld kan missen zou ik ook blijven staan waar je staat