Maar ik wil graag weten hoe ik erachter kan komen wat er in het verleden met mijn paard is gebeurd ?
Ik zal het even kort uitleggen ,
Vorig jaar heb ik hem gekocht als paard wat regelmatig een zadel op had gehad , maar zonder ruiter , hij was toen 3,5 jaar .
Toen ik hem voor het eerst een zadel opdeed werd hij helemaal gek , dit is aldoor zo geweest tot ik hem heb laten inrijden , nu kun je het zadel er zo opleggen .
Toen er voor het eerst iemand op zou hangen , bij de voet in de beugel ging hij al steigeren .
Hij is ingereden en ging prima , toen heeft hij even stilgestaan en toen begon het weer opnieuw , toen ben ik eraf gevallen en nu begint het weer .
Zijn rug is nagekeken , zadel ligt goed .
Maar mensen om me heen zeggen nu ook dat als de eerste keer hangen echt de eerste keer was voor het paard dat er iemand op zijn rug kwam hij nooit zou reageren met steigeren , omdat hij dan nog niet zou weten wat er gaat gebeuren , dus ook geen reden heeft om te steigeren .
Misschien heeft iemand hier een idee hoe ik erachter kan komen wat er nu precies is gebeurd , het is zo'n lief paard verder , maar hij wil je gewoon niet op zijn rug hebben .