moet ik een ander zadel, het past dus niet meer
 moet ik een ander zadel, het past dus niet meer  , en nou zat ik me aftevragen of een zadel van het merk Lemetex een goede optie is om door de zadelmaker mee te laten nemen, wat is jullie ervaring met deze zadels? ook wat betreft leerkwaliteit enzo
 , en nou zat ik me aftevragen of een zadel van het merk Lemetex een goede optie is om door de zadelmaker mee te laten nemen, wat is jullie ervaring met deze zadels? ook wat betreft leerkwaliteit enzo                                                         Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

moet ik een ander zadel, het past dus niet meer
 moet ik een ander zadel, het past dus niet meer  , en nou zat ik me aftevragen of een zadel van het merk Lemetex een goede optie is om door de zadelmaker mee te laten nemen, wat is jullie ervaring met deze zadels? ook wat betreft leerkwaliteit enzo
 , en nou zat ik me aftevragen of een zadel van het merk Lemetex een goede optie is om door de zadelmaker mee te laten nemen, wat is jullie ervaring met deze zadels? ook wat betreft leerkwaliteit enzo                                                          

)
 )