Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
xxappiexx schreef:ik heb de dressuurversie van mountainhorse, met een rubberen zool en een rits. Ik vind ze heel fijn rijden, maar van anderen hoor ik wel eens dat ze het maar slechte kwaliteit vinden. maar ze zien er nog steeds als nieuw uit en ze rijden super fijn!
Ik vind ze te duur voor de kwaliteit die je er voor terug krijgt. Ik raad ze dan ook iedereen af. Ik heb nu zelf op maat gemaakte Cavallo laarzen gekocht en heb na 3 dagen inlopen gisteren ermee gereden tijdens mijn les en het deed alleen pijn in mijn knieholten maar voor de rest zitten ze al lekker. Opstijgen gaat wel moeilijk dus ben via een boomstronkje op mijn paard gestapt
Mijn laarzen zijn van rundleer en hebben rubberen slijtvastezolen (ofzo). Ze beginnen nu na 3 dagen al in te zakken. AnneOmie"]
[quote="xxappiexx schreef:ik heb de dressuurversie van mountainhorse, met een rubberen zool en een rits. Ik vind ze heel fijn rijden, maar van anderen hoor ik wel eens dat ze het maar slechte kwaliteit vinden. maar ze zien er nog steeds als nieuw uit en ze rijden super fijn!
Ik vind ze te duur voor de kwaliteit die je er voor terug krijgt. Ik raad ze dan ook iedereen af. Ik heb nu zelf op maat gemaakte Cavallo laarzen gekocht en heb na 3 dagen inlopen gisteren ermee gereden tijdens mijn les en het deed alleen pijn in mijn knieholten maar voor de rest zitten ze al lekker. Opstijgen gaat wel moeilijk dus ben via een boomstronkje op mijn paard gestapt
Mijn laarzen zijn van rundleer en hebben rubberen slijtvastezolen (ofzo). Ze beginnen nu na 3 dagen al in te zakken.
xxappiexx"]
[quote="AnneOmie"][quote="xxappiexx schreef:ik heb de dressuurversie van mountainhorse, met een rubberen zool en een rits. Ik vind ze heel fijn rijden, maar van anderen hoor ik wel eens dat ze het maar slechte kwaliteit vinden. maar ze zien er nog steeds als nieuw uit en ze rijden super fijn!
Mijn laarzen zijn van rundleer en hebben rubberen slijtvastezolen (ofzo). Ze beginnen nu na 3 dagen al in te zakken.