Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

blue_kim schreef:Nog nooit van gehoord.
Waar kan je dit kopen dan?
En spoel je het uit met wassen of laat je het gewoon zitten?
En hoelang is het werkzaam?
Is nog best eens het proberen waard, want die van mij sloopt alles wat ik om hem heen hang tegen vliegen, maar hij zit wel helemaal onder als het een beetje zonnig is.

gillian schreef:Als dit spul werkt bij "zomerexceem" moet je jezelf even afvragen of het wel echt zomerexceem is. Neocidol is nl een middel tegen schurft, mijten ed. Zomerexceem is geen schurft.

Valencia2002 schreef:Hoe houdt het zich na een regenbui dan? En is het niet schadelijk voor paarden? Wil volgens mij nl niet zeggen dat wanneer je het voor de ene diersoort kunt gebruiken het verstandig is dat je het voor een ander soort gebruikt. Ik ken het product niet, maar vraag het mij af. Misschien dat iemand dit eerder aan een da heeft gevraagd?
gillian schreef:Als dit spul werkt bij "zomerexceem" moet je jezelf even afvragen of het wel echt zomerexceem is. Neocidol is nl een middel tegen schurft, mijten ed. Zomerexceem is geen schurft.

salome_maybe schreef:gillian schreef:Als dit spul werkt bij "zomerexceem" moet je jezelf even afvragen of het wel echt zomerexceem is. Neocidol is nl een middel tegen schurft, mijten ed. Zomerexceem is geen schurft.
Zomer exeem word veroorzaakt door die zwerme mugjes die je vaak in de schemering tegen komt. Een exeem deken helpt ook tegen de muggen en niet tegen de exeem opzich. Dus als je vroeg genoeg begind met wassen moet het het ook helpen tegen de mugjes