Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Zammie schreef:Er was laatst een topic over een paard wat erin is gesprongen en het niet heeft overleefd. Weet natuurlijk, dat een ongeluk in een klein hoekje zit, maar mijn mening is nu toch wel anders geworden over die dingen...
Zammie schreef:Geen idee wat je bedoeld avaluna met die in opfokstallen. Ken alleen die met ronde bogen en had niet gedacht, dat daar zoiets bij zou kunnen gebeuren...
setteke schreef:Wij hebben er 2 en ze bevallen (tot nu toe) super. Als het je niet uitmaakt dat het gras vertrapt wordt, kan je er ook voor kiezen, als het te modderig wordt rondom de ruif, om de ruif met de tractor te verslepen naar een droger stuk.
avaluna schreef:Zammie schreef:Geen idee wat je bedoeld avaluna met die in opfokstallen. Ken alleen die met ronde bogen en had niet gedacht, dat daar zoiets bij zou kunnen gebeuren...
Die ronde bogen vind ik al niet prettig uit zien en als je dan een nogal dominante en een zwakke in een kudde hebt, naar ik meen was dat het geval, dan kan d'r wel eens eentje in paniek verkeerd terecht komen, vreselijk...
echt zo zielig...
Zammie schreef:Was wel zo'n soort, waar dat paard in vast zat. Die was erin gesprongen en met de buik bovenop zo'n beugel gekomen.
Die andere in de link (de bovenste 2) lijken me een stuk veiliger, maar wie ben ik...