ik heb meerdere vragen aan jullie!
om te beginnen zal ik alles even uitleggen!
ik heb nu een tijdje 3 verzorgpony's : 2 merries en een hengsten veulen.
dat hengsten veulen moet weg want je kan moeilijk een hengst houden op een kinderboerderij! ( het zijn fjorden) nu ben ik natuurlijk verliefd op onze kleine knul maar mijn moeder ook! mijn moeder heeft van af haar 4e zelf paarden gehad en droomd en net zoveel van als ik! mijn paps tsja die wilt ook wel maar dan voor ons! nu is er schuin tegen over onze kinderboerderij( de wilgenhof, schiebroek, rotterdam, Ringdijk!
) een muziek school en een begraafplaats nu ligt er achter en tussen dat gebouw en die begraafplaats een stuk grond. van die grond willen ze graag af vanwegen dat ze het steeds moete maaien enzo. nu is mijn vader daarin geintreseerd maar nu begint dillema 1.:hoe houd je het tegen dat mensen je paarden gaan voeren? mijn idee: de grond is zeg maar een soort van put dus je moet naar beneden als je boven om een hek neerzet en benden een hek of schrik draad dan kunnen ze het wel neergooien maar ze kunnen er niet bij. wat denken jullie?
Dillema 2
:ik heb altijd geleerd dat een veulen maatjes moet hebben om op tegroeien maar wat is een geschikte leeftijd om erbij te zetten(even oud dus rond de 6 maanden of 1 jaar 2 jaar?) en als 2 hengsten met elkaar opgroeien kunnen ze dan beide hengst blijven?
Dillema 3:
wat te doen met mijn verzorgpony's ? ik houd veel van ze maar het is toch wel mijn droom! maar ik wil ze ook niet kwijt!
nou bedankt voor het lezen en als het hier niet goed staat hoor ik het graag!
alvast bedankt mvg Michelle
pb'en mag ook!
Voor een jong paard zou ik eerder kiezen voor een gemengde kudde met jonge, maar ook oudere paarden 
En zo denken ze allemaal