fouganza shampoo

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

mlc

fouganza shampoo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-10 13:39

Ik heb laatst shampoo gekocht van de Fouganza, in de Decathlon.
Deze, om precies te zijn. shampoo
Nu vraag ik me af of er mensen zijn die ervaring hebben met deze shampoo? Is eht een goede shampoo, komen er niet veel vliegen opaf door de geur? (bosbessen)
Ik zou graag jullie mening willen weten van deze shampoo :Y)

TurningPoint

Re: fouganza shampoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 19:13

Ik heb dezelfde shampoo maar dan met citronella.Gaat heel goed :)
Komen ook niet zoveel vliegen op af,maar dat komt natuurlijk door de citronella.Of er dus veel vliegen naar jou shampoo gaan komen weet ik niet.

LeenC

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 00:04

Heb ook de citronella. Ruikt fris, maar of het werkt... Heb nog altijd liever de goeie oude Absorbine Apple Scent als ze echt vuil zijn. De Fouganza gebruik ik tussendoor voor een kattenwas op een warme dag. Denk dat een proper paard in elk geval minder vliegende beestjes zal aantrekken dan een vuil. Wassen dus en je zal het snel weten. ;)

intu

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 15:21

heb die met citronella.

Zijn wit is wit tot hij op de weide gaat om te rollen natuurlijk maar verschil met andere shampoos merk ik weinig.
Zolang hij maar beetje gewassen uitziet is goed voor mij voor zo lang het duurt met een bonte. :D

lovedonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 16:40

hij werkt goed:Dalleen op de cintronella komen minder vliegen af

Ils_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 16:41

Ik heb ook die van cintronella :)
werkt bij mij ook erg goed!

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-10 19:35

Ik zelf heb de bosbessen gekocht, niet de citronella. Dus is er iuemand die ook bosbessen heeft? Komen daar dan veel vliegen op af? Want dat er niet veel vliegen op citronella afkomen snap ik nog wel.

LeenC

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 08:50

Op de bosbessen zullen niet meer vliegen afkomen. Het is een synthetische geur, geen echte aroma's hoogstwaarschijnlijk en dan interesseert het de steekbeestjes toch niet. En zoals ik eerder schreef: elk proper paard trekt sowieso minder vliegen e.d. aan dan een vuil paard. Zou hem gewoon eens proberen en zien wat het geeft. Maar volgens mij hoef je je nergens zorgen om te maken. ;)

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-10 19:37

LeenC schreef:
Op de bosbessen zullen niet meer vliegen afkomen. Het is een synthetische geur, geen echte aroma's hoogstwaarschijnlijk en dan interesseert het de steekbeestjes toch niet. En zoals ik eerder schreef: elk proper paard trekt sowieso minder vliegen e.d. aan dan een vuil paard. Zou hem gewoon eens proberen en zien wat het geeft. Maar volgens mij hoef je je nergens zorgen om te maken. ;)

okay dank je voor je reactie ;)

LeenC

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 09:56

Laat maar weten hoe het was. Ben benieuwd. ;-)

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-10 17:59

@ LeenC
Zal ik doen, alleen laat het weer 't nu niet echt toe helaas. Hopelijk wordt het snel weer beter : )