Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
werd steeds minder belangrijk.
ik ben al jaren op zoek naar een vroeger verzorgpaard van mij, ik heb nooit eerder zo'n geweldig paard gereden, maar ik kan haar nergens meer vinden, ook niet via bokt.nl. helaas. Maar de paarden die ik nu verzorg, die zijn allemaal zo geliefd door hun eigenaren dat ik niet verwacht dat ze ooit verkocht worden
Ja, er is een kleine kans dat ik een veulen van net 1 maand oud, quarter horse koop, maar ik weet nog niet zeker of dat is wat ik zoek. maar daar ga ik mettertijd achter komen
en dan wat betreft KWPN en NRPS...
nee, deze vraag is er omdat ik nu platzak ben omdat ik met mijn autorijexamen bezig ben, een nieuwe scooter heb moeten aanschaffen, een nieuwe computer en dat soort geintjes. ook moet ik nog een auto aanschaffen. dus tsja, veel geld is er nu niet, maar over 12 maanden wel. en ik wil even passen en meten zodat ik ongeveer kan zeggen wat men voor een paard kan vragen dat ik in gedachte heb en hoeveel ik ingeveer gespaard zal moeten hebben. 
ik zal me wat meer gaan verdiepen in het NRPS "ras" en een stamboek. Ik wil graag weten waar mijn paard vandaan komt, wat zijn of haar werkelijke ouders zijn, wat voor prestaties ze geleverd hebben enz. Iemand kan je wel aan de neus hangen dat het een paard is van goede ouders, maar uiteindelijk blijkt misschien dat je een gigantische miskoop hebt begaan omdat mensen je niet de waarheid hebben verteld. En ik wil dat risico zeker niet lopen. Ik wil gewoon presies weten waar ik op rijd en wat ik verzorg, iet alleen hetgeen wat je ziet en het karakter maar ook een stukje verleden.