Stal camera die werkt op een accu

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Amanda_T

Stal camera die werkt op een accu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-10 15:19

Hallo,

Ik heb mijn paarden op ong. 650m afstand van mijn huis staan. Graag zou ik een camera op willen hangen waarbij ik deels in mijn stal kijk en deels uitkijk op de uitloop. Helaas heb ik geen beschikking over een stroom aansluiting. Weten jullie misschien een betaalbaar systeem wat werkt op bijv. een accu?

Alvast bedankt.

jiskaringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 19:14

mijn opa, die fokt shetjes. ze staan bij huis, maar als er een paar op ontploffen staan, zet hij altijd ene camera bij de wei, die naar hun slaapkamer toe gaat ofso.(volgens mij gene draden) bij hun bed staan dan een tv waar het op te zien is.
het draait lang, dus het zal vast niet op een duracel batterij gaan :+

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-10 21:40

jiskaringo schreef:
mijn opa, die fokt shetjes. ze staan bij huis, maar als er een paar op ontploffen staan, zet hij altijd ene camera bij de wei, die naar hun slaapkamer toe gaat ofso.(volgens mij gene draden) bij hun bed staan dan een tv waar het op te zien is.
het draait lang, dus het zal vast niet op een duracel batterij gaan :+

Als er een draad tussen zit dan zal die wel op het stroomnet aangesloten zijn. Helaas is een kabel leggen over een lengte van 600 geen optie. Bedankt iig!

Nikka

Re: Stal camera die werkt op een accu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 21:43

Je kan het ook via je mobiel doen via een iris cam. Elron heeft goede systemen maar of die 650m halen???

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 21:45

Je hebt ook systemen die op afstand bereikbaar zijn, in de koeienstal hier hangt een 'cam' die wij hebben aangesloten op het net, maar deze zijn ook op accu te krijgen. Binnen in huis staat dan een beeldscherm wat je kunt vergelijken met een ouderwets computerbeeldscherm, waarop je alles live kunt volgen met een vertraging van 3 sec dacht ik!

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-10 22:39

Ik zal eens gaan Googlen! Bedankt voor jullie reacties! Het gaat me erom dat ik alles beetje in de gaten kan houden, gebeuren de laatste tijd wat rare dingen in de buurt van mijn stal/wei...