Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
runasays schreef:De eigenaar van de ruitersportzaak waar ik het altijd haal zei dat het in principe gewoon druivensuiker/glucose is met ( soms ) een smaakje.
Misschien als je heel veel druivensuiker ( van die rolletjes van 10 cent jeweetwel. ) neemt en die dan smelt, bij elkaar gooit in een vorm en er bijvoorbeeld uhhhhmm.. ja. hoe kun je nou in godsnaam smaak eraan toevoegen.
Nouja in iedergeval, zo iets?![]()
hahaha een beetje vaag idee, maar het is een beginnetje..

Focussed schreef:runasays schreef:De eigenaar van de ruitersportzaak waar ik het altijd haal zei dat het in principe gewoon druivensuiker/glucose is met ( soms ) een smaakje.
Misschien als je heel veel druivensuiker ( van die rolletjes van 10 cent jeweetwel. ) neemt en die dan smelt, bij elkaar gooit in een vorm en er bijvoorbeeld uhhhhmm.. ja. hoe kun je nou in godsnaam smaak eraan toevoegen.
Nouja in iedergeval, zo iets?![]()
hahaha een beetje vaag idee, maar het is een beginnetje..
Ik zou niet zomaar druivensuiker bij elkaar mengen.. En zeker niet zomaar aan je paard geven.
Sowieso vind ik Lick-it reinste onzin. Bonk suiker met veel kleur-, geur- en smaakstoffen. Mooie marketing-move om baasjes geld uit de zakken te kloppen. Het heeft geen nut, enkel dat je paard ontzettend veel suikers en onnatuurlijke stoffen binnenkrijgt.
Mocht je graag iets ontzettend ongezonds maken voor je paard, dan doen de meeste mensen dat nog zo: Paardensnoepjes in een emmer doen met (kokend) heet water. Vervolgens net zo lang mengen tot het een dikke brij is, en die laten afkoelen in de koelkast. Dan krijg je een brok. Maar het wordt eerder een dikke koek dan een liksteen.
Nies_ schreef:Ik zou het niet doen
Vind lick-it sowieso al niks, zit een hoop ongezonde troep in en ze vreten het zo in een keer op, ik ken iig geen paarden die er langer dan een week mee doen, mijne krijgt het niet.
ietjelover schreef:Nies_ schreef:Ik zou het niet doen
Vind lick-it sowieso al niks, zit een hoop ongezonde troep in en ze vreten het zo in een keer op, ik ken iig geen paarden die er langer dan een week mee doen, mijne krijgt het niet.
de mijne doet er nu al anderhalf jaar mee maar likt wel![]()
maar verder zou ik het zelf niet maken gewoon even geld sparen/pakken en naar de winkel toe!