de manen van mijn pony

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

lyana

de manen van mijn pony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-10 10:20

hoi hoi,

Ik heb vraagje mijn pony heeft vrij langen en dikke manen maar ze loopt ook wel wedstrijden en ik ben dat eeuwige matje nou ook wel is zat :P maar ik ben niet vanplan om der manen der af te knippen want vind dat geen gezicht bij haar een hengste vlecht kan ik wel maar niet zo netjes strak en omdat zij stugge manen heeft blijft dat ook niet mooi zitten en denk dat haar manen te dik zijn voor knotten omdat elke keer die elastiekjes knappen :( wie heeft nog een leuk idee?

MonteKarlo

Re: de manen van mijn pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 10:23

Je kan ook knotjes maken met naald & draad, dan maakt het niet uit hoelang de manen zijn :)

lyana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-10 10:25

Timna_Montie schreef:
Je kan ook knotjes maken met naald & draad, dan maakt het niet uit hoelang de manen zijn :)

Oke oke en staat ergens op internet hoe dat werkt :o want ik vind knotjes wel het leukste :D

MonteKarlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 10:26

MonteKarlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 10:27

Alleen moet je niet naar de lengte van die manen daar kijken, want het kan ook gerus met langere manen, alleen haal je de naald en draad gewoon wat vaker erdoorheen.

lyana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-10 10:39

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 10:41

een dubbele hengsten vlecht, de manen in 2 verdelen over de hele manen kam. de haflinger die ik reed had ook dikke stugge manen. maar als je het haar door de helft doet blijft het al veel beter zitten! en is ook leuk dat je dan aan 2 kanten iets moois in de manenen heb, voor de rest is het een aantal keren oefenen maar dan heb je ook wat :D

lyana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-10 11:46

Alou schreef:
een dubbele hengsten vlecht, de manen in 2 verdelen over de hele manen kam. de haflinger die ik reed had ook dikke stugge manen. maar als je het haar door de helft doet blijft het al veel beter zitten! en is ook leuk dat je dan aan 2 kanten iets moois in de manenen heb, voor de rest is het een aantal keren oefenen maar dan heb je ook wat :D

Hengsten vlecht is niet echt mijn sterkste kant :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 11:52

lyana schreef:
[***] schreef:

Hengsten vlecht is niet echt mijn sterkste kant :o

:D

xMayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 19:06

Haha, heeft de pony van een vriendin ook last van, die rijd alleen geen wedstrijden, dus die laat ze lekker los hangen ;)