ik heb al een aantal topics gevonden met hetzelfde probleem ongeveer maar om de topics gericht te houden op de ts heb ik besloten een eige topic te maken..
mijn paard staat sinds ik denk 7 weken weer in de stal waar ze eerder ook in heeft gestaan.. daar is ze eens stuk rustiger in.. alleen nu deze keer vreet ze haar stal compleet leeg. we hebben al een hoop dingen geprobeerd zoals vuil stro bovenop te leggen ( alleen is dat meestal niet te vinden meer in der stal omdat er dan alleen nog maar zwart ong in ligt ) en ook hebben we het gemengt.. oook heb ik er al een keertje vies stro van een ander paard overheen en doorheen gedaan helpt allemaal neit.. ze vreet get gewoon op tot ze ong op beton staat en op zwarte troep. dus elke dag de stal leeg halen en komt er vaak nog geen halve kruiwagen uit.. ze staat overdag's in een wei waar geen gras op staat omdat ze alleen staat. daar krijgt ze wel elke dag hooi op ter vervanging.. en dat eet ze niet helemaal op.. en nu afgelope nacht heeft ze weer haar stro compleet op gegeten en zelfs wat hooi laten liggen.. ik weet het niet zo goed meer.. ze word moddervet van de stro allemaal en ik weet niet meer hoe ik haar ermee kan laten stoppen.. de stal is neit geschikt om zelf strooisel in te kopen omdat de stal daar neit goed genoeg voor is.. de hooi en stro is nog van dezelfde levering dus daar kan het ook niet aan liggen lijkt mij.. wel is ze met brok anderhalve schep op een dag terug gegaan eerst kreeg ze 3 en halve schep en nu nog 2 scheppen.. in 2 keer verdeeld..
ik hoop dat jullie me kunnen helpen want ik weet het niet meer.. !!
groetjes, Marlies