Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ze zullen allicht morgen wat meer energie hebben, maar ernstig ziek zullen ze niet worden als het gezonde paarden zijn.
Jespri schreef:Ik denk het niet misschien alleen voor de paarden met gevoelige maag?
Hooi kan in iedergeval geen kwaad
_Chanel_ schreef:Zeg aub niet al te hard dat TS rustig kan slapen. De mijne heeft van het dubbele ook flink koliek gekregen en dat heeft er niets mee te maken of het nu een sober ras is ofniet want ik heb een kwpner. Deze fouten kan iedereen maken maar let aub wel heel goed op en zijn er nog paarden bij die bepaalde toevoegingen door het voer hebben?
bolerotjee schreef:hmpf t zal vast wel goed gaan toen k klein was heb k mijn pony een keer 6/8 kilo gevoerd omdat ik het zo leuk vond dat ze drachtig was
k zou wel even de paardjes met koliek in de gaten houden...
wist niet dat zevenhuizen zo groot was voor zoveel paardjes
_Chanel_ schreef:Zeg aub niet al te hard dat TS rustig kan slapen. De mijne heeft van het dubbele ook flink koliek gekregen en dat heeft er niets mee te maken of het nu een sober ras is ofniet want ik heb een kwpner. Deze fouten kan iedereen maken maar let aub wel heel goed op en zijn er nog paarden bij die bepaalde toevoegingen door het voer hebben?
kimmetje01 schreef:Het ziet ernaar uit dat de paarden een mazzeltje hebben gehad vandaag.
Is er niemand op stal aanwezig die even kan kijken?
Anders morgenochtend even voor de zekerheid kijken, maar meestal kan het geen kwaad.