Ik dacht al ik zet er buurmeisies op enzo, of ik ga vrijheidsdressuur doen, of met de kar?????????????????? Ze is 15 nu en wel heel jong in der hoofd
Maar kan ze voor de kar, het is natuurlijk een fijn ponytje en wat kan ik nog meer doen met 'r. Ik wil der nu eigenlijk echt niet kwijt, ik moet er niet aan denken, me zus heb nu een pony die ook een paard neemt vanwege de grootte en dat hebben we vroeger ook gedaan met de shetjes maar ik wil het nu eigenlijk niet. Nou alle ideetjes, tips en alles is welkom. Misschien zeggen jullie wel dat ik evengoed naar een paard moet hoor, beter voor Luna, dat ken ook. Ik weet ut niet.
Ik weet niet of je wedstrijden en verder met de paardensport wilt of gewoon goed kunnen rijden dan zou ik toch gaan voor een paard, maar als je dat niet wilt zou ik je eigen paardje nog een tijdje houden en er goed over nadenken want het is niet niks om afscheid moeten nemen van je eigen pony, als je haar toch gaat verkopen, zoek dan een goed huis en zorg dat je haar dan op kan zoeken etc. Ik zou toch op zoek gaan naar een paard want daar heb je tenslotte ook jaren plezier van!