Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Tjitsbloody schreef:Heb je misschien een foto van je pony? Persoonlijk vind ik dikke knotte heel mooi, maar ik kan vanuit hier natuurlijk in inschatten hoe dik de manen van de pony zijn.
Ik maak de manen altijd eerst nat met water, misschien is dat een kleine tip.
willie10 schreef:Tjitsbloody schreef:Heb je misschien een foto van je pony? Persoonlijk vind ik dikke knotte heel mooi, maar ik kan vanuit hier natuurlijk in inschatten hoe dik de manen van de pony zijn.
Ik maak de manen altijd eerst nat met water, misschien is dat een kleine tip.
oke [url]file:///C:/Documents%20and%20Settings/Nienke/Mijn%20documenten/Mijn%20afbeeldingen/Nieuwe%20map%20vakantie%20frankrijk%2009/willemijn%205.jpeg[/url] ik weet niet of het een duidelijke foto is en het is in de winter dus haar vacht is echt super dik maar goed daar gaatet ff niet om!:p
xxxdonja schreef:Je moet een foto eerst uploaden bij bijvoorbeeld mijnalbum.nl en dan moet je de afbeeldingsurl tussen [img ] en [ /img] zetten. Zonder spaties.
Ik maak trouwens bij dikke manen geen knotjes, want bij de pony gaan die er super snel uit. Gewoon een strakke hengstenvlecht maken, staat ook stoer!
Tjitsbloody schreef:Dan zou ik echt proberen om grote dikke knotten te maken. Manen nat maken, heel strak vlechten, eventueel met naald en draad. Misschien dat iemand je kan helpen?
petitparis schreef:tja ik heb nog altijd geen foto kunnen zien...
hoe lang zijn de manen van jou pony eigenlijk. ikzelf trek de manen 3-4x/jaar grondig en af en toe net voor het vlechten een beetje bij zodat ze overal even dik staan en niet te lang zijn. ikzelf vind 12-13cm ideaal qua lengte
maar ze zijn niet overal even dik want ik weet niet hoe ik ze moet uitdunnen dat ze overal even dik zijn