Ik heb ergens in Maart een voerbal of snack-a-ball aangeschaft en mijn paard is er wild van! Loopt er werkelijk waar een hele dag en nacht mee door zijn stal te zeulen..( eigenaren slapen naast de stal, en worden er zelfs soms waker van, zo druk is ie er mee-bezig)..Maar goed Ik heb hem in de stal gedaan tegen het luchtzuigen, en dat doet ie in elk geval niet meer...( en eigenaren vinden het niet erg, ik hoefde hem niet uit de stal te halen
)Tot die bal stuk ging (eind mei ongeveer), en er tot mijn verbazing behoorlijk scherpe schroeven open en blood lagen...(was ik niet blij mee..paardje had niets..maar goed ik kan wel een aantal scenario's verzinnen)
Afijn zinds kort staat ie weer lucht te zuigen, en ik heb toch maar weer zo'n bal besteld..want tja het werkte wel..
Ik zat hier eens te zoeken, en was benieuwd of er meer mensen zijn die zo'n bal hebben gekocht voor hun paard, en wat hun ervaringen zijn..
Groetjes

.
..staat gelijk te spelen, voerbak en staldeur worden gelukkig gelijk genegeerd...wel redelijk wat herrie..maar hij staat niet meer te zuigen!..en daar gaat het maar om (en ik ben bij dat ik niet buurman paard ben