alarm stroomonderbreking weiland

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

essie76

alarm stroomonderbreking weiland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-10 13:25

Ik heb laatst ergens een artikel gelezen over een alarmsysteem voor de stroom rond het weiland. Als de stroom onderbroken wordt doordat bv een pony uitbreekt, of de klok niet meer werkt oid, zendt het systeem een signaal naar je mobiele telefoon. Dit leek mij een handige oplossing, aangezien wij het land niet bij huis hebben. Maar helaas, ik kan dit artikel nergens meer terugvinden en via google kom ik ook niet veel verder. Misschien iemand die dit systeem kent en weet waar ik dit kan vinden? Alvast bedankt!

8nnemiek

Re: alarm stroomonderbreking weiland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-10 13:47

Dat lijkt me handig zeg!

Ik heb me een ander systeem bedacht, nl een extra stroomdraadje, 12 volt ofzo, en als dat onderbroken wordt dat de verlichting aan springt en een of ander piepgeluidje binnen te horen is.. Beetje minder modern, maar denk dat dat wel een stuk goedkoper is :')

essie76

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-10 08:19

Slim bedacht! En inderdaad vast goedkoper. Alleen het land ligt niet aan huis, en ik zie het dus niet als het licht aangaat! Wel handig als ze de weideklok willen jatten, beetje licht erbij :D