Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Mist schreef:als je echt iets zoekt (eigen land +stal e.d.) kan ik je deze tip geven; zet een advertentie op mp of speurders of alles wat je maar kan bedenken met tipgeld, bv 100euro.
zo heb ik ook na jaren zoeken dit huis kunnen kopen (tipgeld had ik op 500euro gezet kopen = uitbetalen)met 2.5 hectare, nog voordat het ooit te koop had gestaan. Tipgever was een vriendje van de projectontwikkelaar, maar uiteindelijk maakt dat niet uit.
, mijn paard staat daar lekker met andere paarden en is inmiddels helemaal gewend, en ik inmiddels ook want het was ook voor mij een overschakeling van elke dag moeten voeren e.d. naar helemaal niets meer hoeven doen, behalve een beetje tutten en zo nu en dan nog rijden.
:

) hij heeft de kans gehad, blijkbaar wil hij niet inzien hoeveel ik voor hem doe. Jammer dan, kans voorbij. Van de week komt een vriendin, ga haar even vragen of ze mee wil gaan naar de andere stal kijken, of ze net zo'n goed gevoel heeft als ik.
en als ik alles zo lees, dan maak je gewoon een goede keus
Fijn idee!