Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
vooral buik been en rugspieren denk ik dat je traint.
maar toch ook heel zeker je buikspieren ja!
Citaat:als t een combinatie is tussen turnen en zwemmen.... waarom zien die mensen er dan altijd zo super gespierd uit en ruiters niet. ik zie namelijk weinig erg gespierde mensen paardrijden! ook niet mensen die er heel veel op n dag rijden. je gebruikt wel veel spieren maar in een meer passieve vorm dan in andere sporten. t is naar mijn idee namelijk de bedoeling dat je stil zit en zo min mogelijk hulpen geeft
Dus ja, ik denk dat bijna alle spieren gebruikt worden.
gijsenkim schreef:volgens mij alle spieren..............de spieren die je niet gebruikt op het paard gebruik je anders wel met het verplaatsen van al dan niet vuil stro.......
LOTH"]
[quote="xxappiexx schreef:ik heb wel gemerkt dat ik er buikspieren van heb gekregen!

Marja schreef:De ruiterspier is toch die aan de binnenkant van je bovenbeen? Die spier die na je vakantie bijvoorbeeld best pijnlijk kan zijn na de eerste training.
), behalve mijn bovenbenen, en dan met name de binnenkant.. En dat terwijl ik toch gemiddeld 100 km per week maak.. Rijd ik dan zo raar? Zijn mijn spieren na 11 jaar imuun geworden??
Ik wil BEENSPIEREN

NaVy!"]
[quote="Marja schreef:De ruiterspier is toch die aan de binnenkant van je bovenbeen? Die spier die na je vakantie bijvoorbeeld best pijnlijk kan zijn na de eerste training.
), behalve mijn bovenbenen, en dan met name de binnenkant.. En dat terwijl ik toch gemiddeld 100 km per week maak.. Rijd ik dan zo raar? Zijn mijn spieren na 11 jaar imuun geworden??
Ik wil BEENSPIEREN

mijn kont overigens ook nie
haha. Tsjah ik vraag me nou ook af ok in nou raar rijd ofzow