Ik was ook zo benieuwd omdat er veel bokkers zijn met eigen paarden. Wij hebben er toen een 7jarige merrie met een 4 dagenn oude hengst vandaan gehaald. Eerst keuring thuis van de dierenbescherming, allemaa vragenlijsten enzo invullen. Een week later opgehaald. De merrie was al bang als ie een fiets zag, niet normaal. En zielig joh... De 1ste dag lekker gepoetst enzo, en toen knapte ie meteen op. Na een tijd er eens op gaan zitten..ging eerste keren goed. Maar later was het noet normaal meer.. steigeren enzo...en hoog bokkken. Heb alles gekneusd gehad, hoefsmid in ziekenhuis, dierenarts kreeg een trap en zo ging het maar door. Oplaatst naar een ander gebracht, die zou me helpen. Die had de eerste dag al haar arm van m in gips, dus dat werd niks. Ik moest m oplaatst van mn ouders verkopen (was 12) en oplaatst is ie dus in de wordt beland. Ik heb er best veel meegereden hoor, ook gesprongen enzo, maar zo giga onbetrouwbaar..maar ja..
Ik hoop dat er nog reacties komen, ben wel benieuwd hoe het met de anderen gaat.