Hoefijzers?--> wat vraagjes!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Hoefijzers?--> wat vraagjes!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-03 18:53

Aangezien misty niet zo'n goede hoeven heeft (groeien langzaam) heeft hij op advies van de hoefsmid hoefijzers gekregen (sinds gister). Ik had al gevraagt of hoefschoenen niets was, omdat hij best zachte hoeven heeft, maar dat vond hij onzin... Nou heb ik hem gister even gelongeerd, en het viel me op dat hij wat anders liep. Niet kreupel ofzo, maar hij tilde zijn benen hoger op, en zette ze krachtiger neer, allemaal net wat sneller en strakker zegmaar Haha! Knipoog Is dat normaal? en hoe lang duurt dat? mss stomme vragen maar ik heb totaal geen verstand van hoeven/ijzers.
En hij heeft nu alleen voor ijzers, moet ik daar kalkoenen in doen op wedstrijden van de zomer (ik ga ook springen binnenkort, dus moet het dan?) En waar haal je kalkoenen en hoe doe je die in? Pff, hoop vragen, maar ik hoopd at jullie me wat verder kunnen helpen!

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-03 20:48

Melano had dat ook hoor, vooral in het begin. Is gewoon wennen en later gaan ze wel weer 'normaal' lopen.. Ziet er altijd wel grappig uit Knipoog
Kalkoenen op wedstrijden is wel verstandig! Anders heb je kans dat ze gaan uitglijden, en dat moet je natuurlijk ook niet hebben. Zal ik dus wel doen als ik jou was.