Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

TaanStippel schreef:O o o
Waarom heb je het paard niet gekeurd voor aankoop ?
Het kan helaas van alles zijn.
Is het been ook warm ?
M_Vainqueur schreef:Misschien door de trap een miniscuul wondje opgelopen of in de trailer net met de hoef op de kroonrand gestaan waardoor een klein wondje is ontstaan. En zo een dik beentje kan makkelijk een tijdje aanhouden. Even in de gaten houden of die geen koorts heeft, en verder zou ik wat je zegt gewoon afwachten tot na het weekend. (en over dat keuren...bij bepaalde prijsklasses vind ik het onzin om het helemaal door de keuring te halen(klinisch waarschijnlijk wel) als het beestje nooit wat heeft gehad verder moet je je daar niet druk om maken!!) Succes!
Frantic schreef:@ TS, je hebt een PB terug, wat een akelig mens ben jij eigenlijk!
Je wist dat deze pony gekeurd moest worden, iedereen had het je ook verteld en nu zeg je dat je er niet aan gedacht hebt????
Kom nou toch, je bent toch een volwassen vrouw met kind?
Dit heb je over jezelf afgeroepen, zie ook je andere topic dat nu op slot staat:
[MD] vocht in been kogel
bliksem23 schreef:waarschijnlijke actrose
en ja ik heb recht op prodeo advocaat en op jullie kosten?
Rot toch op joh heb toch altijd gewerkt
nu even niet daarom kan ik een prodeo krijgen
denk je dat ik niet werken wil ofzo trut
dat je je druk maakt dat ik een prodeo op jullie kosten heb
gelukkig hebben jullie geen kind met gezondheids problemen
en hebben jullie niet mijn tijd door moeten maken
Frantic schreef:Laat maar meis, ik heb al getemt.bliksem23 schreef:waarschijnlijke actrose
en ja ik heb recht op prodeo advocaat en op jullie kosten?
Rot toch op joh heb toch altijd gewerkt
nu even niet daarom kan ik een prodeo krijgen
denk je dat ik niet werken wil ofzo trut
dat je je druk maakt dat ik een prodeo op jullie kosten heb
gelukkig hebben jullie geen kind met gezondheids problemen
en hebben jullie niet mijn tijd door moeten maken
maar even gequote voordat je post zo verdwenen is, dit mogen de echte Bokkers best lezen.