Weet iemand mischien iets over Extensions die je in kan zetten bij paarden of stukjes dat ze vlechten of dergelijke. Ik heb namelijk paard gekocht waarvan de staart door de veulen helemaal is af gevreten, en nu heel kort en zielig dun. graag zou ik ook voor het belang van het dier zelf een kunststaart er in hebben. want nu kan die geen enkele vlieg weg slaan.
Weet iemand hier iets over en over de kosten. Want je kunt het laten smelten ofzo maar toch ok vlegen of dergelijke.
ik wacht rustig af hopelijk weet iemand hier iets over
Dat kan zeker Je kan het zelfs zelf maken. Vlechten kan prima inderdaad. Er zijn kant-en-klare vlecht-staarten te koop. Dan maak je een vlechtje in de haren net onder de wortel in t midden van de staart, en daar vlecht je het eerste stukje van de nepstaart in mee, en dan hangt ie prima, zie je niks van met de goede kleur
ik wil het niet zelf doen wil gewon wel dat het perfect en profecioneel zit en niet zn gekluns van maken. zag het ook al ergens dat ze met branden aan elkaar nou dat is mijn teveel gedoe dan laat ik het liever door iemand anders doen.
zn staart is zwart dus dat is makkelijk want zn staart is niet echt een doffe kleur.
je zou ook, mocht je goed contact hebben met je kapper, vragen of zij het zou willen doen.... je kan het erin vlechten net zoals je dat met dreadlocks doet, is helemaal niet zo moeilijk. en je kan bij een paardenslager een staart kopen.
Maar zoals al gezegd: de prijzen liegen er niet om hoor. Misschien kun je je vraag ook op het western forum stellen. Die staarten (goeie kwaliteit!) kun je namelijk ook bij sommige westernshops krijgen. Die ruiters daar kunnen je vast wel doorverwijzen en heb je wat meer keuze mogelijkheid!