), alles wat ze mag is een paar korte stukjes per dag rechtuit stappen op het harde wat pas over een aantal weken uitgebreid gaat worden.Nou is het een slim, actief en zeker als ze alleen in de stal staat vrij druk paard, wat we bepaald geen plezier gaan doen met deze revalidatie
Ik ben dan ook op zoek naar manieren om haar wat af te leiden, bezig te houden, iets te geven om over na te denken ipv alleen maar suf in de stal te staan zich te vervelen
Ik wil me zelf gaan verdiepen in wat massagetechnieken, reiki/shiatsu/oid om eens te kijken in hoeverre ik daar wat mee kan. Maar ook bijv. wat truukjes of commando's leren lijkt me voor haar ook een goede afleiding, de dingen waar we al mee bezig waren pakte ze goed op en ze vind het leuk wat voor je te doen en wat nieuws te leren
Maar ik ken weinig mogelijkheden voor een paard wat zich zo min mogelijk mag bewegen, zelfs een buiging/compliment bijvoorbeeld zit er voorlopig natuurlijk niet in.Zijn er mensen met tips?
óók na een weekje 24/7 op de wei.
).
.
.
).
Waar ik stiekem best blij mee ben, paarden blij want ze zijn veilig voor de dazen en de mijne heeft het grootste deel van de dag een volledige stal aan aanspraak.