ik krijg heel vaak reacties van mensen die helemaal niks van paarden weten, maar ik voel me daarna wel soms schuldig terwijl ik best wel weet dat ze het makkelijk kan dragen, dat merk ik gewoon aan haar, maarjah, aan de andere kant, ik kom er 1 stijgbeugel onderuit. daar bedoel ik dus mee, dat ik er ong 12 cm onderuit kom....
. Ik vind het echt een hele moeilijke beslissing, want het gaat nu juist de goeie kant op met ons. Ik kan heel leuk met haar spelen en het rijden gaat ook heel goed. we zijn gewoon echte vriendjes geworden en ik ben erg aan haar gehecht enzo, dan weet ik wel dat het niet alleen om het rijden gaat, en dat je ernaast ook hele leuke dingen mee kan doen, maar als je op een pony rijd heb je toch meer een gevoel van dat je elkaar begrijpt en aanvoelt enzo, en dat je samenwerkt, begrijpen jullie dat
Maar dat is niet het enige probleem, want als ik iemand anders op nellie laat rijden, (dan weet ik al wie trouwens) dan moet het een klein meisje zijn, maar nellie is gewoon heel sterk, en ik kan haar soms al niet aan als ze een vrolijke bui ofzo heeft. Diegene die ik in gedachten had is carlijne, mijn buurmeisje, ze kan heel goed rijden, en heeft ook al een paard keer op nellie gereden, maar nellie luisterd niet naar haar want ze trekt door haar heen, terwijl carlijne heel sterk is, en een nog groter iemand kan ik niet nemen, want dan kan ik er net zo goed zelf opgaan, grrr............. ik weet het gewoon niet
, wat zouden jullie doen in mijn geval? er gewoon zelf op blijven rijden, of carlijne erop?