ik heb net de graaskorf ontvangen van het paardenkenniscentrum, bestaat geheel uit webbing, aan de onderkant zitten 4 kleine gaatjes van een vierkante cm. ik heb het mijn paard net aangedaan maar kan mij bijna niet voorstellen dat het werkt, lijkt mij tenminste best lastig.
Het is wel een fijn licht dingetje, lijkt mij prettiger te dragen an de zwaardere met rubber, die ze inmiddels al half heeft opgegeten.
Jemig, daar kan wel heel weinig gras doorheen Die met een rubber en een gat aan de onderkant lijken me al "klein" maar dit is wel erg extreem.. Ben zelf trouwens de greenguard aan het testen, hoop dat het gaat werken
whoopie
Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-10 08:53
Die van rubber met een gat is prima te doen hoor, het duurt even voordat ze de truc onder de knie hebben, mijn paardje echter had het rubber in een paar dagen al weggekauwd. Hierdoor is de opening 3 keer zo groot geworden, dus dat is ook weer niet de bedoeling.
Oeh lijkt alsof ze daar veel moiete voor moeten doen om gras binnen te krijgen. Hopelijk werkt het! Ik heb voor onze pony een rubberen met 1 gat onderin. Het duurde inderdaad even voordat hij het truukje doorhad Maar het is nu wel ideaal moet ik zeggen.
prinsfasco
Geplaatst: 23-06-10 09:01
Ik heb voor mijn shet en A pony ook die met een rond gat in het rubber. Werkt prima voor hun. Het duurde idd even voordat ze het door hadden maar nu gaat het super!
@whoopie: klopt dat die rubbere wel werken kan Maar dit vind ik wel heel klein
whoopie
Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-10 11:30
Ja hoor die wordt door heel veel mensen (hun paarden ) gebruikt, je kunt beter wel een goed kwaliteit kopen ik had een harrie horse gekocht en die is vrij snel stuk aan de onderkant, de best friend bv heeft een betere onderkant(dikker materiaal) wat ik hoor van mensen.