Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Grobegni schreef:harde bulten? Lees dit eens door: [MD] Chronisch Progressief Lymfoedeem (CPL)
siskeh schreef:Aluin klinkt als aluinkristallen, ( http://nl.wikipedia.org/wiki/Aluin )
Ik gebruik het als deo, ideaal als je een geirriteerde huid hebt, en er ook nog eens veel zweet want je smeert het niet dicht.
Maar ik denk dat je mijt eerst op een andere manier aan moet pakken, mogelijk dat het daarna wel "geschikt" is.
cupcake1986 schreef:Grobegni schreef:harde bulten? Lees dit eens door: [MD] Chronisch Progressief Lymfoedeem (CPL)
Ik noem het eerder een huidverdikking in haar koten. Maar sanacuran proberen in haar sokken schrobben met beeb van 3,5 weken rond haar (en mijn) kont is niet altijd even handig
Dat verergert niet in een week, maar naarmate de tijd verstrijkt worden die verdikkingen steeds harder en gaan ze ineens opvallen. Mijten graven tunneltjes door de huid en kunnen deze aandoening dus verergeren of op gang brengen. Met sarnacuran is het verstandiger om te scheren, want daar bereik je in een dikke sok maar nauwelijks de huid mee. Grobegni schreef:cupcake1986 schreef:Ik noem het eerder een huidverdikking in haar koten. Maar sanacuran proberen in haar sokken schrobben met beeb van 3,5 weken rond haar (en mijn) kont is niet altijd even handig
En die verdikking komt door een verstopping van de lymfevaten, ofwel lymfe oedeemDat verergert niet in een week, maar naarmate de tijd verstrijkt worden die verdikkingen steeds harder en gaan ze ineens opvallen. Mijten graven tunneltjes door de huid en kunnen deze aandoening dus verergeren of op gang brengen. Met sarnacuran is het verstandiger om te scheren, want daar bereik je in een dikke sok maar nauwelijks de huid mee.
ellepel schreef:had je al behandeld tegen mijt?
of werkt dat middel van jou daar ook tegen.
die verdikkingen is wel vreemd, wij hebben ook tinkers en geen een heeft dat zo zitten.
zou toch eerst gewoon via de veearts goed gaan uitzoeken wat er precies aan de hand is