ik persoonlijk zou liever een stuk weiland met een goede stal erop nemen zo kan ik alles zelf doen en krijg je ook een goede band met je paard dat is mijn persoonlijke mening he
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Asyaa schreef:Waar staat dat er bij de manege geen wei is?![]()
Beetje vage OP.

LauEef schreef:Ik heb beide ervaren, op een stal waar alles gedaan werd en ook zelf een wei gehad en zelf alles moeten doen. Mijn voorkeur gaat echt naar het tweede, dan breng je veel meer tijd door met je paard en ik vind het gewoon lekker dat je alles op je eigen manier kan doen.
je krijgt ook een veel hechtere band met je paard he en je kan zelf alles controlere wat je doet want iemand anders kan hem eens missen ofzo maar als je het zelf doet heb je het in de hand he robin_hood schreef:Ik kies voor een manege waar je zelf de keuze hebt dat alles voor je gedaan kan worden óf waar je alles zelf kan/mag doen.
Ze hebben daar ook een grote wei waar de paarden elke dag in gaan.
Zo heb ik dus de voordelen van een manege ( accomodatie en diensten zoals uitmesten/voeren) + het onbeperkt gebruik van een wei.