Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Pony's kunnen meester zijn in het bespelen van hun baasjes hoor!
Bovendien is het voor haar eigen bestwil, liever even een 'zielige' pony dan een hoefbevangen pony, dan ben je nog veel verder van huis! Even doorzetten! 
Vind hem ook iets minder degelijk ogen dan de 'gewone' graaskorf. Gewone graaskorf was voor ons efficienter, omdat die tenminste bleef zitten! Wel kreeg ze er in het begin wat kleine schuurplekjes van, maar dat was opgelost met wat badstof/bont. Ook had ik het idee dat ze met de greenguard toch nog teveel gras kon eten, geen goede oplossing voor mijn pony dus. Rijerijerije schreef:Mijn ervaring met de greenguard was dat pony erg snel had uitgevogeld hoe het ding afkonVind hem ook iets minder degelijk ogen dan de 'gewone' graaskorf. Gewone graaskorf was voor ons efficienter, omdat die tenminste bleef zitten! Wel kreeg ze er in het begin wat kleine schuurplekjes van, maar dat was opgelost met wat badstof/bont. Ook had ik het idee dat ze met de greenguard toch nog teveel gras kon eten, geen goede oplossing voor mijn pony dus.
Rijerijerije schreef:Mijn ervaring met de greenguard was dat pony erg snel had uitgevogeld hoe het ding afkonVind hem ook iets minder degelijk ogen dan de 'gewone' graaskorf. Gewone graaskorf was voor ons efficienter, omdat die tenminste bleef zitten! Wel kreeg ze er in het begin wat kleine schuurplekjes van, maar dat was opgelost met wat badstof/bont. Ook had ik het idee dat ze met de greenguard toch nog teveel gras kon eten, geen goede oplossing voor mijn pony dus.
En dan heb ik mooi niet het GG-Halster nodig. Maar met die reguliere is het drinken zo oncomfortabel en krijg ik toch wat meer het muilkorf idee dan bij de GG. Rijerijerije schreef:Mijn ervaring met de greenguard was dat pony erg snel had uitgevogeld hoe het ding afkonVind hem ook iets minder degelijk ogen dan de 'gewone' graaskorf. Gewone graaskorf was voor ons efficienter, omdat die tenminste bleef zitten! Wel kreeg ze er in het begin wat kleine schuurplekjes van, maar dat was opgelost met wat badstof/bont. Ook had ik het idee dat ze met de greenguard toch nog teveel gras kon eten, geen goede oplossing voor mijn pony dus.