Vandaar de vraag wat jij aan stalling betaald (of weet je wat over prijsindicaties) in de omgeving Arnhem. Heb je een "basis"stalling of meer compleet? Wat heb je voor die prijs? Ik ben benieuwd
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ikke schreef:Definieer "omgeving Arnhem"? Wanneer je richting Huissen gaat krijg je namelijk een heel ander beeld dan wanneer je richting Dieren gaat, daar is het doorgaans duurder, terwijl het richting Nijmegen vaak wat luxer schijnt te zijn, maar niet per se duurder dan richting Dieren.
Zeker de kleinere stallen, niet zelden bij boeren die dat "erbij" doen zit je eenvoudiger en goedkoper, maar dat zijn de adresjes die je vindt door rond te rijden in de omgeving en te vragen bij mensen. dat zijn niet de adressen die je vindt op I-net.
Wij wonen in klarendal. Richting maakt niet zo erg uit maar ik heb geen rijbewijs, dus moet het te doen zijn met het OV, fiets. Ik overweeg om een scooter aan te schaffen voor arnhem en omgeving. Dus zou het wel erg fijn zijn als de afstand iig met de scooter is af te leggen. Dat maakt de mogelijkheden natuurlijk ineens een stuk kleiner. Ik ben niet perse op zoek naar de meest goedkope mogelijkheden, maar wel een "redelijke"prijs/faciliteiten verhouding. Ik had al wel ingecalculeerd dat de kosten hoger zullen zijn dan in Zeeland, maar tot zover valt het wel mee naar wat ik lees. Ik schrok een beetje toen ik ergens EUR350 tegenkwam
Want dat heb ik nou net weer niet te besteden bv...
Fijn om wat ervaringen te lezen
Ziva schreef:ikke schreef:Definieer "omgeving Arnhem"? Wanneer je richting Huissen gaat krijg je namelijk een heel ander beeld dan wanneer je richting Dieren gaat, daar is het doorgaans duurder, terwijl het richting Nijmegen vaak wat luxer schijnt te zijn, maar niet per se duurder dan richting Dieren.
Zeker de kleinere stallen, niet zelden bij boeren die dat "erbij" doen zit je eenvoudiger en goedkoper, maar dat zijn de adresjes die je vindt door rond te rijden in de omgeving en te vragen bij mensen. dat zijn niet de adressen die je vindt op I-net.
Ja, dat is een goeieWij wonen in klarendal. Richting maakt niet zo erg uit maar ik heb geen rijbewijs, dus moet het te doen zijn met het OV, fiets. Ik overweeg om een scooter aan te schaffen voor arnhem en omgeving. Dus zou het wel erg fijn zijn als de afstand iig met de scooter is af te leggen. Dat maakt de mogelijkheden natuurlijk ineens een stuk kleiner. Ik ben niet perse op zoek naar de meest goedkope mogelijkheden, maar wel een "redelijke"prijs/faciliteiten verhouding. Ik had al wel ingecalculeerd dat de kosten hoger zullen zijn dan in Zeeland, maar tot zover valt het wel mee naar wat ik lees. Ik schrok een beetje toen ik ergens EUR350 tegenkwam
Ja, ik had idd al bedacht dat er vast boeren zijn die ook stalling doen, was me er al van bewust dat ik daarvoor gewoon hier zal moeten gaan rondvragen/kijken.
dankjullie voor de reactiesFijn om wat ervaringen te lezen
Ziva schreef:ikke schreef:Definieer "omgeving Arnhem"? Wanneer je richting Huissen gaat krijg je namelijk een heel ander beeld dan wanneer je richting Dieren gaat, daar is het doorgaans duurder, terwijl het richting Nijmegen vaak wat luxer schijnt te zijn, maar niet per se duurder dan richting Dieren.
Ja, dat is een goeieWij wonen in klarendal. Richting maakt niet zo erg uit maar ik heb geen rijbewijs, dus moet het te doen zijn met het OV, fiets. Ik overweeg om een scooter aan te schaffen voor arnhem en omgeving. Dus zou het wel erg fijn zijn als de afstand iig met de scooter is af te leggen. Dat maakt de mogelijkheden natuurlijk ineens een stuk kleiner. Ik ben niet perse op zoek naar de meest goedkope mogelijkheden, maar wel een "redelijke"prijs/faciliteiten verhouding. Ik had al wel ingecalculeerd dat de kosten hoger zullen zijn dan in Zeeland, maar tot zover valt het wel mee naar wat ik lees. Ik schrok een beetje toen ik ergens EUR350 tegenkwam
Ja, ik had idd al bedacht dat er vast boeren zijn die ook stalling doen, was me er al van bewust dat ik daarvoor gewoon hier zal moeten gaan rondvragen/kijken.
dankjullie voor de reactiesFijn om wat ervaringen te lezen