Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
tamary schreef:Prijs kale wei ligt hier rond de 500 euro per ha per jaar ongeacht hoeveel dieren je erop zet. Wei met hooi zo 60-75 per paard per maand. Prijzen voor wei met schuilstal zie ik vrijwel nooit langskomen, maar zal ook die richting uit zitten.
Lante schreef:Ik betaal voor mijn wei waar ik zelf omheining omheen moet zetten, zonder water en stroom, zonder enig onderhoud of toezicht 700 euro per jaar per hectare. Ik heb twee verschillende stukken van verschillende eigenaren en het is bij beide gelijk. Ik mag er echter wel zoveel paarden inzetten als ik wil voor dat geld. Ik hoop dat je wat aan deze info hebt.
superwoman schreef:tamary schreef:Prijs kale wei ligt hier rond de 500 euro per ha per jaar ongeacht hoeveel dieren je erop zet. Wei met hooi zo 60-75 per paard per maand. Prijzen voor wei met schuilstal zie ik vrijwel nooit langskomen, maar zal ook die richting uit zitten.
Ik betaalde omgerekend 100 pm voor een relatief klein weitje met schuilstal. Zonder leidingwater, maar kreeg wel stroom voor het schrikdraad. Wel toezicht, maar moest zelf verder "alles" doen natuurlijk. (moest al snel mijn 2 paarden bijvoeren)
jesito schreef:Lante schreef:Ik betaal voor mijn wei waar ik zelf omheining omheen moet zetten, zonder water en stroom, zonder enig onderhoud of toezicht 700 euro per jaar per hectare. Ik heb twee verschillende stukken van verschillende eigenaren en het is bij beide gelijk. Ik mag er echter wel zoveel paarden inzetten als ik wil voor dat geld. Ik hoop dat je wat aan deze info hebt.
Dat is veel, hier liggen de pachtprijzen wel wat lager.
Lynn_Nikita schreef:nee hoor, meeste boeren zijn flink omhoog gegaan in t durp
Ik vind niks voor 400- hier, ,,,, helaas