Mijn jaarling staat nu in een kudde op de wei, op een stal waar het echt een bende is
\ , en waar de andere mensen weinig verstand hebben van paarden, klinkt raar, maar het is echt zo. Er staat nu ook een handelaar die de boel echt verpest. Het ziet er naar uit dat we binnen nu en afzienbare tijd weg moeten. Nu heb ik ander werk, en ik kan, als ik door de proeftijd heen kom (nog 3 weken) mijn jaarling daar ook gratis stallen. Mooie ruime stallen van 4x3, 2 keer per dag gemest, hardstikke schoon, en het is op een kliniek, dus de veearst komt minimaal 2 keer per week, daarnaast ook een tandarts en physio. Het is niet zo dat ze de hele dag op stal staat, overdag gaat ze lekker op de wei. Ik heb er zelf dan ook meer toezicht op. Ik weet niet wat ik zal doen, waar ze nu staat vind ze het volgens mij echt leuk, maar ik wil niet het risico lopen dat ik straks op straat sta, op mijn werk moet wel eerst een stal vrij zijn. Maar wat als ik straks een keertje stop met werken daar, dan moet ik wel eerst een andere (dus duurdere) oplossing zoeken, en die heb ik niet zo een, twee, drie.....wat zouden jullie doen??
[Edit Karin] titel duidelijker gemaakt [/edit]
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-07-27 11:35 ]</font>