Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Wiesje schreef:ik ken de situatie op jouw stal niet, maar ik kan me voorstellen dat het ook niet echt wenselijk is om jouw shet 24/7 in de rijbak te hebben lopen als daar ook andere mensen gebruik van willen maken.
Als de afrastering niet laag genoeg is moet die aangepast worden etc....
Kan je het veulen niet bij je oom en tante laten staan?
)
als ze goed met elkaar op kunnen schieten is dat missch een optie. ze vonden het wel gezellig hoor, ze stonden samen in box van 3,5 bij 3,5. nu staan mijn paarden 24 uur buiten met een schuilstal. het was een tijdelijke oplossing.Urko schreef:bij ons op stal staat een een sh*tlander jaarling... ding bijt alles. Kippen heeft hij de kop afgebeten en hij jaagt de geiten op.
Ben blij als hij straks gecastreerd is zodat ik hem volgend jaar kan gaan inspannen. Iedereen word gek van dat beest.
???LadyGrace schreef:Wiesje schreef:ik ken de situatie op jouw stal niet, maar ik kan me voorstellen dat het ook niet echt wenselijk is om jouw shet 24/7 in de rijbak te hebben lopen als daar ook andere mensen gebruik van willen maken.
Als de afrastering niet laag genoeg is moet die aangepast worden etc....
Kan je het veulen niet bij je oom en tante laten staan?
De bak word eigenlijk nooit gebruikt.
Ze hebben zelf wel paarden, maar die staan altijd op de weide.
De enige die hem gebruikt ben ik, eigenlijk nooit dus, want rij altijd buiten of bij de buren
(hebben verlichting en springmatriaal)
Mijn oom en tante hebben er eignelijk geen plaats voor.
En ze wonen 5 km bij mijn paard weg, dus vind ik persoonlijk wat lastig.