mestcontainer huren

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

sylviel

mestcontainer huren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-10 09:18

Ik ben op zoek naar een mestcontainer om te huren, die regelmatig w leeggemaakt.
Ik vind enkel bedrijven in Nederland via Google, in België niet.

Weet er iemand een bedrijf in belgië? Niet peperduur...

Anoniem

Re: mestcontainer huren

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 09:21

Hoeveel paarden heb je?
Als het het maar 2 zijn kun je ook alles op een aanhanger gooien en 1 keer per week of minder naar een boer rijden en daar je mest dumpen. Doe ik zelf ook..

Maar verder kan ik je niet helpen helaas

sylviel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-10 15:52

ik heb er voorlopig 2, in toekomst 3paarden.

Dus idd niet veel mest, alhoewel ik vind dat mijn mesthoop al uit de voegen barst.

Er is hier geen boer in de buurt om mest af te leveren.
Maneges heb ik al gebeld en daar kan ik ook niet terecht..

Ik zoek nu naar bedrijven die mest komen halen om er champignoncompost van te maken, maar helaas niet goedkoop...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 15:54

hmm dat is heel vervelend.. En volkstuintjes? of hebben jullie die niet in belgie?

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 17:58

Kun je vergeten in onze regio, wij zijn al maanden op zoek geweest, ophalen is overal stervensduur ;) Zelf wegbrengen naar een boer in de buurt, gewoon bij elke boerderij in de buurt gaan vragen en overal waar er paarden staan, ze sturen je vanzelf verder.

Mist

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 19:30

Je moet eigelijk niet zozeer boeren hebben, maar tuinders, volgens mij zitten die er wil in omgeving braschaat. Als je de paarden op vlas zet heb je sowieso veel minder mest !

sylviel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-10 19:57

in het begin geraakte ik nog wel van mijn mest af voor moestuintjes en we hebben er zelf ook 1.
Maar dat seizoen is al gedaan, dus bij tuinders geraak ik er niet meer van af.

Een tijdje geleden bracht ik zelfs mest aan tuinbedrijf, maar die verwerken dat allemaal langzaam, dat ik er daar niet meer kwijt geraak..

Boeren zitten hier al helemaal niet. .

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 22:21

Dan pak je de weg richting Essen over Achterbroek en ga je daar vragen. Daar zitten genoeg boeren.

Biies

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 22:39

Bij ons komt er 2x in de week een vuilniswagen.
we hebben dan ook gewoon van die groene afvalbakken ( grote dus niet die kleine ) van die plastic containers. en daar doen wij onze drollen in. ook van 3 paarden en we hebben 3 bakken.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 22:56

Biies schreef:
Bij ons komt er 2x in de week een vuilniswagen.
we hebben dan ook gewoon van die groene afvalbakken ( grote dus niet die kleine ) van die plastic containers. en daar doen wij onze drollen in. ook van 3 paarden en we hebben 3 bakken.

Dat mag niet bij ons hoor, je mag het zelf ook niet meer afvoeren naar de stort.

Biies

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 23:05

ooohhh, bij ons mag het wel :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 08:17

haal jij dat? met containers? Wij echt niet hoor.. ik heb 1 paard maar met 1 groene bak haal ik dat niet hoor.. Aangezien er ook nog gewoon huis groen afval(aardappel schillen enzo) en normaal tuin afval bij moet..

Biies

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 09:39

Anoniem schreef:
haal jij dat? met containers? Wij echt niet hoor.. ik heb 1 paard maar met 1 groene bak haal ik dat niet hoor.. Aangezien er ook nog gewoon huis groen afval(aardappel schillen enzo) en normaal tuin afval bij moet..

3 grote containers he
deze
Afbeelding

en hij word 2x per week geleegd. we hebben er 3 :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 09:40

ah oke.. Ik zat met mijn hoofd bij een normale grote(die gewoone stads dingen) Nee nu snap ik het :) Kost dat trouwens ook niet veel geld om die te laten legen?

Biies

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 09:49

ja zoiets dacht ik al :P vandaar de foto haha. ik heb geen ideee hoeveel het kost. maar zijn gewooon gemeente kosten. wij staan met onze paarden achter een grote boerderij. op deze weg staan allemaal grote huizen en ze hebben allemaal van die containers. dus ik denk dat de prijs wel mee valt. het is verder super handig en hygienisch want je hebt geen open poep liggen en het word 2x per week geleegd. dat scheelt ook een hoop met vliegen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 09:51

Biies schreef:
ja zoiets dacht ik al :P vandaar de foto haha. ik heb geen ideee hoeveel het kost. maar zijn gewooon gemeente kosten. wij staan met onze paarden achter een grote boerderij. op deze weg staan allemaal grote huizen en ze hebben allemaal van die containers. dus ik denk dat de prijs wel mee valt. het is verder super handig en hygienisch want je hebt geen open poep liggen en het word 2x per week geleegd. dat scheelt ook een hoop met vliegen.

Dat is idd ideaal. Wij gooien alles op een aanhanger en brengen het 1 keer per 2 weken. Naar een boer. Werkt ook prima :)