Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Zelf wegbrengen naar een boer in de buurt, gewoon bij elke boerderij in de buurt gaan vragen en overal waar er paarden staan, ze sturen je vanzelf verder. Biies schreef:Bij ons komt er 2x in de week een vuilniswagen.
we hebben dan ook gewoon van die groene afvalbakken ( grote dus niet die kleine ) van die plastic containers. en daar doen wij onze drollen in. ook van 3 paarden en we hebben 3 bakken.
Anoniem schreef:haal jij dat? met containers? Wij echt niet hoor.. ik heb 1 paard maar met 1 groene bak haal ik dat niet hoor.. Aangezien er ook nog gewoon huis groen afval(aardappel schillen enzo) en normaal tuin afval bij moet..

Kost dat trouwens ook niet veel geld om die te laten legen?
vandaar de foto haha. ik heb geen ideee hoeveel het kost. maar zijn gewooon gemeente kosten. wij staan met onze paarden achter een grote boerderij. op deze weg staan allemaal grote huizen en ze hebben allemaal van die containers. dus ik denk dat de prijs wel mee valt. het is verder super handig en hygienisch want je hebt geen open poep liggen en het word 2x per week geleegd. dat scheelt ook een hoop met vliegen. Biies schreef:ja zoiets dacht ik alvandaar de foto haha. ik heb geen ideee hoeveel het kost. maar zijn gewooon gemeente kosten. wij staan met onze paarden achter een grote boerderij. op deze weg staan allemaal grote huizen en ze hebben allemaal van die containers. dus ik denk dat de prijs wel mee valt. het is verder super handig en hygienisch want je hebt geen open poep liggen en het word 2x per week geleegd. dat scheelt ook een hoop met vliegen.