Misschien is er iemand hier die een buitenstal heeft staan met ongeveer dezelfde eisen, en kan ik zo wat ideetjes opdoen

De stal wordt in totaal 10x3 meter.
Wat ik wil: 2 boxen voor paarden, 3x3 m. Deze boxen moeten inloop worden, dus de deur staat dag en nacht open.
1 stal voor een shetlander, van 1,5x3 m. Ook inloop.
Dan nog een opslagruimte van 2,5x3 m.
Het enige waar ik mee zit, is het volgende: ik heb nu een grote stal voor de 2 paarden samen, en ik denk dat ze in de nieuwe stal ook samen gaan staan. De deuren zijn immers altijd open. Maar ik wil graag aparte boxen omdat ik 1 paard ga verkopen. En dan vind ik 1 grote stal te groot voor maar 1 paard. Maar zolang ze nog met z'n drietjes zijn, ben ik een beetje bang dat ze allemaal samen in 1 kleine box gaan staan. En dat is wel erg dringen...
Misschien doen ze dat ook wel niet, maar dat weet ik natuurlijk niet zeker.
Ik heb ook gedacht aan 1 grote inloopstal met 2 deuren, maar ik wil ook weleens eentje op stal kunnen zetten als dat nodig is. En dan zouden de anderen hun stal ook niet meer in kunnen.
Als iemand een soortgelijke stal heft lijkt het me leuk om daar een foto of tekening van te zien. Of ideetjes if tips waar jullie op hebben gelet met het bouwen van jullie stal.
Alvast bedankt!