wei probleem

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

joysa

wei probleem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-10 19:08

hallo!
ik krijg m'n pony soms niet uit de wei, soms laat ze zich wel vangen maar dan wil ze niet meer meekomen.
ik heb al verschillende dingen geprobeerd:
met een zweep
met biks
met snoepjes
andere pony vast binnen halen,
maar het helpt allemaal even maar dan na een paar dagen niet meer!
weten jullie nog wat??
groetjes,
JoySa

Sharon1992

Re: wei probleem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 16:50

Als je vooruit loopt en haar dan vervolgens trekt, zal het waarschijnlijk nooit lukken. Als je naast haar blijft lopen lukt dat wel, weet niet welke van de 2 je doet. Ik denk dat je hierbij veel geduld moet hebben en voortaan moet zorgen dat je iets lekkers voor haar hebt als ze netjes de wei uit komt. Omdat je zei dat snoepjes in eerste instantie niet werken, heb je alsnog veel geduld nodig en pas als ze de wei uit is een snoepje geven.

joysa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-10 17:18

Sharon1992 schreef:
Als je vooruit loopt en haar dan vervolgens trekt, zal het waarschijnlijk nooit lukken. Als je naast haar blijft lopen lukt dat wel, weet niet welke van de 2 je doet. Ik denk dat je hierbij veel geduld moet hebben en voortaan moet zorgen dat je iets lekkers voor haar hebt als ze netjes de wei uit komt. Omdat je zei dat snoepjes in eerste instantie niet werken, heb je alsnog veel geduld nodig en pas als ze de wei uit is een snoepje geven.

ja oke mar ik ben al zo'n half jaar bezig!

Okky

Re: wei probleem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 08:24

ze zeggen dat je eerst heel veel moet opjagen en dan als ze moe zijn komen ze vanzelf naar je toe, ik heb het alleen nog nooit geprobeerd, als die van mij er niet uitwil haal ik eerst de anders paarden eruit en dan kom ik later terug, dan staat ze al heel zielig bij het hek...