*schaam* ik ben 14 jaar en gedraag me nog steeds als een pennymeisje
Ik vind het geweldig om lekker met mn verzorgpony te tuttelen en op haar te gaan liggen, staan, hangen, wat je ook maar kunt bedenken, whahahaha. Dan heb ik ook geluk omdat nellie zo lekker breed is, en het allemaal wel best vind. Ik poets haar altijd eerst heeeeeeeel lang, en als ik dan geen zin heb in rijden ofzo, dan klim ik gewoon op haar en ga ik turnen en kunstjes doen, whahahahahaha, ik ben ook een keertje bijna in slaap gevallen op haar rug, ik was zooooooo moe, toen lag ik daar lekker op haar kont en toen
ik werd wel snel weer wakker hoor, gelukkig maar!
Als ik zo met haar bezig ben dan staat ze altijd met 1 beentje opgetrokken op rust met haar oortjes naar de zijkant hangend en met haar oogjes dicht, whahaha, zooooo lief! ze denkt vast: als ik maar nix hoef te doen, vind ik alles best! hahahaha. doen jullie dat ook wel eens? ikzelf vind het geweldig om te doen en nellie vind het ook leuk dat ze lekker kan slapen in het zonnetje, whahaha
ps, ik ben een RASECHT pennymeisje, hoor!

ik doe zelf ook aan turnen *foto's zie profiel:P* en als ik geen training heb en ik ben bij mijn paardje ga ik ook graag aan hem hangen of op hem staan en met minn knieeen op hem zitten
de gelijkenis tussen jouw pony en de mijne is echt enorm! (qua kleur ook, baska verkleurd nl in de winter naar die lichte kleur zoals de jouwe)